Tehničke karakteristike lokacije Jastrebarsko
I. Jastrebarsko – poslovna zona Jalševac
- Ukupne kvadrature predviđene za smještaj IT opreme 1.300 m2
- SLA dostupnost (Tier3) od 99,982%
- Udaljenost od Zagreba 35 kilometara i smještaj na različitom potresnom području u odnosu na Zagreb
- Carrier neutral data centar optikom povezan s 2 čvorišta u Zagrebu i vezom na CIX, VIX i BIX
- Lokacija ima izvrsnu prometnu povezanost sa Zagrebom
- Operativno u funkciji do kraja studenog 2012.
- Izvori Napajanja:
- Dvije različite dalekovodne petlje
- Redundantna transformatorska postrojenja 4MW
- Redundantni energetski rasklopni čvorovi
- Dizelski agregati snage 4 x 1,6MW u sinkronom radu (garantiraju neovisnost DC-a 72 sata na punoj snazi)
- Dvije grane napajanje (A+B) obje napajane iz UPS sustava (2N+1)
- Rashladni sustav:
- Redundantne vanjske rashladne jedinice
- Redundantno strojarsko postrojenje (strojarnice)
- Hlađenje iz poda (cijeli prostor je pokriven višestrukim redundancijama)
- U slučaju visoke koncentracije disipacije vrlo jednostavna ugradnja In-row jedinica
- Velika količina senzora za temperaturu i vlagu u prostoru
- Telekomunikacije
- Dvije nezavisne optičke trase do dva odvojena čvora u Zagrebu
- Kapacitet prijenosa na svakoj trasi 160 x 10 G
- Fiber Channel (2,4,8,10 G); Ethernet do 10G i sve manje brzine na L2 ili L3
- Odlična međunarodna povezanost na Beč, Budimpešta, Milano, Ljubljana, Beograd,…
- Spoj na CIX čvor za promet unutar Hrvatske
- Sigurnost i zaštita cijelog kompleksa kao jednog sustava:
- Protuprovala: sigurnosne zone, perimetarska zaštita, protuprovalni nadzor prostora, video nadzor
- Kontrola pristupa: biometrijska kontrola i pristup putem kartica
- Vatrodojava: VESDA (Very Early Smoke Detection) I vatrodojavne centrale i detektori požara u nekoliko odvojenih zona
- Vatrozaštita: redundantni sustav gašenja plinom NOVEC uz više požarnih zona
- Fizička zaštita 24/7
- Prometnice i manipulativni prostor:
- Prometnice unutar kompleksa
- Posebno projektiran pristup za prihvat opreme (Loading Dock)
- Teretni lift
- Raspakiraonica opreme
- Privremeni radni prostor za korisnike
- Prezentacijski prostor i demo centar
Podrška korisnicima i nadzorni centar (NOC)
- Nadzor
- PCK pruža tehničku podršku, telefonom ili e-mailom u režimu 24 / 7 / 365 u oba podatkovna centra.
- Nadzorni centar (NOC) znači 24 / 7 / 365 prisustvo tehničkog osoblja na lokaciji, i to specijaliziranog osoblja za energetiku, strojarstvo i ICT, a sam nadzor kompleksa se vrši i putem SCADA sustava.
- Osoblje za podršku i održavanje – “Hands-on-site”
- Stručno osoblje za podršku i održavanje (hands-on-site) se sastoji od stručnjaka u svim smjenama koji pružaju usluge podrške i održavanje prema ugovorno definiranim obvezama.
- Navedeno osoblje je kompetentno za kvalitetno pružanje usluga podrške: komunikacija s korisnicima, rad s infrastrukturom, te poznavanje zakonskih i regulatornih propisa.
- Održavanje sustava
- Održavanje sustava obuhvaća poslove provođenja stalnog nadzora svih komponenata sustava, te prikupljanje i analiza podataka o performansama sustava. Osim navedenog, vrši se konstantno testiranje svih komponenata kompleksa i uvježbavanje timova za efikasno upravljanje sustavom.
- Način prijavljivanja problema
- Korisnik je dužan svaku smetnju u radu odmah prijaviti nadležnoj službi Podatkovnog centra Križ, kako bi smetnja bila što prije otklonjena.
- Kao važeći dokument prijave tehničke smetnje uzima se e-mail poslan od strane odgovorne osobe Korisnika na adresu noc@pck.hr,
ili u slučaju hitnosti pozivom na broj telefona NOC službe – (01) 5500 – 901
Tehničke karakteristike lokacije Križ
II. Križ-Novoselec – poslovna zona Križ
- Ukupne kvadrature predviđene za smještaj IT opreme 1.600 m2
- SLA dostupnost (Tier4) od 99,995%
- Udaljenost od Zagreba 50 km i smještaj na različitom potresnom području u odnosu na Zagreb
- Carrier neutral podatkovni centar optikom povezan s dva čvorišta u Zagrebu i vezom na CIX, VIX i BIX
- Lokacija ima izvrsnu prometnu povezanost sa Zagrebom
- Planira se izgraditi do 2016
- Izvori Napajanja:
- Dvije različite dalekovodne petlje
- Redundantna transformatorska postrojenja 6MW
- Redundantni energetski rasklopni čvorovi
- Dizelski agregati snage 4 x 1,6MW u sinkronom radu garantiraju neovisnost DC-a 120 sati (5 dana) na punoj snazi
- Dvije grane napajanje (A+B) obje napajane iz UPS sustava (2N+1)
- Rashladni sustav:
- Redundantne vanjske rashladne jedinice
- Redundantno strojarsko postrojenje (strojarnice)
- Hlađenje iz poda (cijeli prostor je pokriven višestrukim redundancijama)
- U slučaju visoke koncentracije disipacije vrlo jednostavna ugradnja In-row jedinica
- Velika količina senzora za temperaturu i vlagu u prostoru
- Telekomunikacije
- Dvije nezavisne optičke trase do dva odvojena čvora u Zagrebu
- Kapacitet prijenosa na svakoj trasi 160 x 10 G
- Fiber Channel (2,4,8,10 G); Ethernet do 10G i sve manje brzine na L2 ili L3
- Odlična međunarodna povezanost na Beč, Budimpešta, Milano, Ljubljana, Beograd,…
- Spoj na CIX čvor za promet unutar Hrvatske
- Sigurnost i zaštita cijelog kompleksa kao jednog sustava:
- Protuprovala: sigurnosne zone, perimetarska zaštita, protuprovalni nadzor prostora, video nadzor
- Kontrola pristupa: biometrijska kontrola i pristup putem kartica
- Vatrodojava: VESDA (Very Early Smoke Detection) I vatrodojavne centrale i detektori požara u nekoliko odvojenih zona
- Vatrozaštita: redundantni sustav gašenja plinom NOVEC uz više požarnih zona
- Fizička zaštita 24/7
- Prometnice i manipulativni prostor:
- Prometnice unutar kompleksa
- Posebno projektiran pristup za prihvat opreme (Loading Dock)
- Teretni lift
- Raspakiraonica opreme
- Privremeni radni prostor za korisnike
- Prezentacijski prostor i demo centar
Podrška korisnicima i nadzorni centar (NOC)
- Nadzor
- PCK pruža tehničku podršku, telefonom ili e-mailom u režimu 24 / 7 / 365 u oba podatkovna centra.
- Nadzorni centar (NOC) znači 24 / 7 / 365 prisustvo tehničkog osoblja na lokaciji, i to specijaliziranog osoblja za energetiku, strojarstvo i ICT, a sam nadzor kompleksa se vrši i putem SCADA sustava.
- Osoblje za podršku i održavanje – “Hands-on-site”
- Stručno osoblje za podršku i održavanje (hands-on-site) se sastoji od stručnjaka u svim smjenama koji pružaju usluge podrške i održavanje prema ugovorno definiranim obvezama.
- Navedeno osoblje je kompetentno za kvalitetno pružanje usluga podrške: komunikacija s korisnicima, rad s infrastrukturom, te poznavanje zakonskih i regulatornih propisa.
- Održavanje sustava
- Održavanje sustava obuhvaća poslove provođenja stalnog nadzora svih komponenata sustava, te prikupljanje i analiza podataka o performansama sustava. Osim navedenog, vrši se konstantno testiranje svih komponenata kompleksa i uvježbavanje timova za efikasno upravljanje sustavom.
- Način prijavljivanja problema
- Korisnik je dužan svaku smetnju u radu odmah prijaviti nadležnoj službi Podatkovni centar Križ, kako bi smetnja bila što prije otklonjena.
- Kao važeći dokument prijave tehničke smetnje uzima se e-mail poslan od strane odgovorne osobe Korisnika na adresu noc@pck.hr, ili u slučaju hitnosti pozivom na broj telefona NOC službe – 01/5500-850.